جانشین فرمانده سپاه امام رضاعلیه السلام در آیین تکریم و معارفه حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های بسیج به‌منظور پیشبرد اهداف انقلاب تاکیدکرد. 
کد خبر: ۹۵۷۳۶۰۸
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶

 
به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سردار علی اکبر افراسیابی در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: زندگی در مجاورت امام هشتم، توفیقی است که نصیب ما شده و باید قدردان این توفیق بزرگ باشیم لذا باید از تمام توان خود جهت پیشبرد اهداف انقلاب و جوانانی که خون خود را پای انقلاب ریختند استفاده کنیم.
 
 جانشین ستاد اقشار بسیج سپاه امام رضا(ع): بخش مهمی از حرکت بسیج باید در حوزه شهرداری محقق گردد و در راستای اعتلای بسیج که فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده، حرکت کنیم.
 
سرهنگ محمدحسن عفت پناه ادامه داد: پرچم شهرداری، پرچم خدمت گذاری به مردم است و ما باید کمک کنیم تا این پرچم به بهترین نحو برافراشته باشد.

 حجت الاسلام سید جواد هاشمی، فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد گفت:  همکاران دلسوز و نخبگانی زیادی در مدیریت شهری داریم که باید از ظرفیت‌ این افراد استفاده کنیم و با تمام توان از این افراد کمک خواهیم گرفت؛ بسیج باید خانه امن بر همگان باشد و همه افراد این محل را خانه خود بدانند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار